Download de app! Sluiten

FAQ


Hieronder een overzicht van de veelgestelde vragen:

Inschrijven:

  • Hoe kan ik mij inschrijven voor de Heerhugowaard Cityrun by Night,
    Hier kun je je inschrijven.
  • Ik wil meerdere mensen inschrijven kan dat?
    Ja, het is mogelijk meerdere mensen in te schrijven.
  • Moet het mijn naam zijn op het startummer of mag het ook iets anders zijn? 
    Ja het mag ook iets anders zijn.
  • Naar welk mail adres kan ik vragen sturen?
    Vragen mag je sturen aan: info@heerhugowaardcityrun.nl
  • Is na de sluitingsdatum van de inschrijving nog mogelijk om deel te nemen?
    Nee, het is niet mogelijk om na het sluiten van inschrijving nog mee te doen aan het evenement. Schrijf je dus op tijd in.
  • Is inschrijven op de dag zelf nog mogelijk? 
    Nee, het is niet mogelijk op je op de dag zelf nog in te schrijven.
  • Ik vind het niet prettig om mijn bankgegevens in te vullen, kan ik op een andere manier betalen? 
    Nee, het is niet mogelijk om anders te betalen dan per bankoverschrijving.
  • Als er meerdere mensen uit 1 gezin inschrijven moeten we dan voor ieder afzonderlijk verzend kosten betalen? 
    Ja, ook als er meerdere personen op 1 adres inschrijven moeten er per inschrijver verzendkosten worden betaald.
  • Ik ben ingeschreven voor de 10 km maar wil liever de 5,5 km doen kan dat?
    Ja dat dat is mogelijk echter zonder restitutie van het inschrijfgeld en tot uiterlijk 31 maart. Na 31 maart zijn wijzigingen niet meer mogelijk.
  • Ik wil mijn inschrijving ongedaan maken en mijn geld terug.
    Dit is mogelijk tot uiterlijk 19 maart met terugbetaling van het inschrijfgeld. Na 19 maart kan dit alleen nog zonder terugbetaling i.v.m. kosten die wij dan al gemaakt hebben.
  • Ik heb mijn afstand gewijzigd maar hetzelfde startnummer ontvangen, klopt dit? 
    Ja het klopt dat je hetzelfde startnummer hebt ontvangen.

Businessrun:

  • Hoeveel mensen mogen er in een team voor de businessteams?
    Er mogen 5 deelnemers in een team. 
  • Kan er in 1 businessteam verschillende afstanden worden gelopen?
    Nee, er moet per team dezelfde afstand lopen.
  • Iemand loopt mee in het business team maar heeft zich al individueel ingeschreven kan dit omgezet worden?
    Ja dit kan worden omgezet, kunt hiervoor een mail sturen aan: info@heerhugowaardcityrun.nl
  • Starten de businessteams gelijk met de individuele lopers?
    Ja de businessteams starten gelijk met de individuele lopers.
  • Zijn er prijzen voor de businessteams?
    Ja er zijn prijzen voor de businessteams.
  • Kan ik na inschrijving nog iemand toevoegen aan mijn team?
    Ja, je kan tot 19 maart mensen toevoegen aan je team. 
  • Hoe schrijf ik een business team in?
    Hier kun je je businessteam inschriijven.
  • Wat is het voordeel om als team in te schrijven?
    De Heerhugowaard Cityrun by Night biedt een fantastisch podium om medewerkers binnen uw organisatie in beweging te krijgen. Tijdens de run strijden de door jou afgevaardigde businessteams om de titel: Snelste bedrijf van Heerhugowaard en omstreken!

 Kidsrun:

  • Vanaf welke leeftijd mogen de kinderen meelopen met de 600 meter?
    Kinderen tussen de 5 en 7 jaar (groep 3 en 4) mogen meelopen met Kidsrun van 600 meter.
  • Vanaf welke leeftijd mogen de kinderen meelopen met de 1000 meter?
    Kinderen tussen de 8 en 11 jaar (groep 5, 6, 7 en 8) mogen meelopen met Kidsrun van 1000 meter.
  • Vanaf welke leeftijd mogen de kinderen meelopen met de 5,5km?
    Kinderen vanaf 12 jaar mogen meelopen met de 5,5 km.
  • Is er tijdregistratie bij de Kidsrun? 
    Ja, er is tijdregistratie bij de Kidsrun.
  • Starten jongen en meisjes apart?
    Ja, de jongens en meisjes starten apart. 

Startnummers:

  • Ik heb nog geen startnummer ontvangen?
    De startpakketten ontvang je uiterlijk een week voor de wedstrijd als je je voor 19 maart heeft ingeschreven wanneer je voor de optie opsturen hebt gekozen. 
  • Worden de startnummers opgestuurd?
    Dit hangt af van jouw keuze bij de inschrijving. Na 19 maart is het echter niet meer mogelijk om de startnummers op te sturen. Je kunt je nummer dan vanaf 2 april ophalen.
  • Kunnen startnummers achteraf nog opgestuurd worden?
    Nee, dit is helaas niet mogelijk.
  • Waar kan ik het startnummer ophalen?
    Je kunt je startnummer vanaf 2 april ophalen in Middenwaard.
  • Ik heb per ongeluk een dubbel nummer ontvangen. Wat moet ik hier mee doen?
    Meld je dit zo snel mogelijk bij de organisatie via info@heerhugowaardcityrun.nl. Wij zullen dan een afspraak met je maken om deze op te halen.
  • Ik heb mijn envelop opgehaald/ontvangen maar er zit geen startnummer in. Wat moet ik doen?
    Meld je dit zo snel mogelijk bij de organisatie via info@heerhugowaardcityrun.nl. Wij zorgen dat je jouw nummer of een vervangend nummer krijgt.
  • Ik ben mijn startnummer kwijt, wat moet ik doen?
    Meld dit bij de organisatie of op de dag van de wedstrijd bij de informatiebalie. Neem je bewijs van inschrijving mee dan zorgen wij voor een nieuw nummer. 

Uitslagen:

  • Ik kan mijn tijd niet terug vinden in de uitslagen.
    Stuur een email naar info@heerhugowaardcityrun.nl dan gaan wij dit voor je oplossen. 
  • Mijn tijd staat niet goed in de uitslagenlijst.
    Stuur een email naar info@heerhugowaardcityrun.nl dan gaan wij dit voor je oplossen.
  • Waar kan ik de uitslagen vinden?
    Je kunt de uitslagen maandag na het event hier vinden.

 

Vrijwilligers:

  • Als ik vorig jaar vrijwilliger was moet ik me dan voor dit jaar opnieuw opgeven?
    Ja, ook dit jaar mag u zich weer opnieuw opgeven als vrijwilliger.
  • Waar kan ik mij opgeven als vrijwilliger?
    U kunt zich hier aanmelden als vrijwilliger.
  • Kan ik me ook voor een paar uur opgeven als vrijwilliger?
    Het is mogelijk om je op te geven voor een paar uur. Je zou bijvoorbeeld kunnen helpen bij de kledinginname of de finish.
  • Waar moet ik mij melden en hoe laat?
    De aanvangstijd is afhankelijk van de indeling. Indien je wordt ingedeeld bij de Kidsrun dan word je ongeveer om 17:45 uur verwacht. Voor de 10 km en 5,5 km zal dit ongeveer 18:30 uur zijn.
  • Moet ik nog iets meenemen?
    Wij raden je aan warme kleren mee te nemen.
  • Hoe weet ik wat ik moet doen?
    Iedere vrijwilliger ontvangt een instructie met zijn/haar taken. Een week voor de run wordt een informatiebijeenkomst georganiseerd voor de vrijwilligers. Tijdens deze informatiebijeenkomst wordt het evenement en de instructies toegelicht en is er tijd voor vragen. Voorafgaand aan de run ontvangen de vrijwilligers ook informatie over het evenement per mail.

 Overige vragen:

  • Zijn er prijzen voor de winnaars?
    Ja er zijn prijzen voor de winnaars.
  • Ontvangt iedereen een medaille?
    Ja op alle afstanden ontvangen deelnemers een medaille.
  • Waar kan ik parkeren op de dag van de run?
    Je kunt hier parkeren op de dag van de run.
  • Hoe ziet het programma van de Cityrun er uit?
    Hier vind je het programma van de run.
  • Hoe draag ik mijn startnummer met tag?
    Het startnummer zichtbaar op de borst dragen met 4 spelden. Het startnummer niet bedekken met jas, drinkfles, apparatuur.
    De chip niet verwijderen, buigen, knippen, vouwen of bewerken. 

 

Inschrijven


Schrijf je in voor Heerhugowaard Cityrun. Een geweldig hardloopevenement met diverse onderdelen, zoals de kidsrun, de 5,5km en de 10km!

Bovendien wordt de opbrengst van HHW Cityrun volledig geschonken aan een goed doel!

Inschrijven Kidsrun Inschrijven Cityrun (individueel) Inschrijven Businessrun (team) Inschrijven als vrijwilliger

Hoofdsponsor

Hoofdsponsor Kidsrun

Platinum partner


Premium partners



Media partners


Partners